Budapesten Mikuláskor

A minap Indás fotóséta keretében - Mikulás napján - Budapest belvárosa volt az uticél. A Vörösmaty téri találkozóhoz az Alsó rakparti parkolást választottam. Az érkezésemkor kékóra lévén ez a látvány fogadott


Kattintottam is hát kézből néhányat amolyan Duna parti közhelyeket. Gyermekként itt próbálgattam először új gépemet és talán középiskolásként örökítettem meg legutoljára az itteni nevezetességeket. Nem vagyok túrista: itt születtem, itt dolgoztam sokáig. De most, hogy néhanapján vetődöm a Belvárosba, nosztalgiából muszáj volt néhány felvételt készíteni.


Shakespeare uram nem tudom mikor került ide, ( korábban még nem hajolgatott e helyen a nagyérdeműnek ), de most megérdemelt a taps helyett egy exponálást.


 A Váci utca a szokásos adventkori képét mutatta. Belfegor a járdán pózolt többedmagával. A pénzkeresésnek e már közismert, de nekem mégis szokatlan módja mindig elgondolkodtat. Ha egy másik életemben valami ilyesmire adnám a fejem, akkor már inkább a Deák téri utcazenésszel cserélnék, (ha tudnék zenélni)...

...vagy méginkább az utcai szakáccsal.

A fák között átszűrődő sejtelmes holdfény és a mindenhonnan felhangzó, egymást összekuszáló sanzon dallamok - így havazás nélkül - inkább egy koraőszi főpróbára emlékeztettek, mintsem a közelgő karácsonyra.
A biztos pont VLM sapi bojtja. Innen tudható volt: Mikulás napja van. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party