Duna-parti sirály-party

Mostanában sűrűn találom magam a fővárosban. Hivatalos ügyeim mellett fontos teendőm is akadt: pótolnom kellett a kitobiról karácsony tájban rejtélyesen eltűnt objektívsapkát.
Budán láttam meg a sirályokat, amint békésen pihentek az egyik kikötőponton korlátján. Mivel nem volt sürgős dolgom, megörökítettem a népes kompániát.


A madarak egész közel engedtek magukhoz, de azért a 300-as is munkába állt .
Csak a sötétkamrában vettem észre, hogy jónéhányuk piros lábán madárgyűrű van.


Jópár le- és felszállás is lencsevégre került.






Dolgom végeztével az új objetívsapkát nagy odafigyeléssel kattintottam a helyére... !

Megjegyzések

vlmworld üzenete…
Ej de jó életük van ezeknek a madaraknak! Őket nem érinti a politika, a munkanélküliség. Csak legyen meg a mindennapi haladagjuk. :)
iigee üzenete…
Na azért regisztrálva vannak. Orwell tudott valamit.
edaniel üzenete…
Nagyon jó fotók, főleg az tetszik, amin egymás mögött fotóztad őket! Tök jók!
Baramara üzenete…
Nekem is az a kép a kedvencem. Hol kell lájkolni???
Baramara üzenete…
Megvan hol kell! :-) Lájk sokszor!!!
iigee üzenete…
Köszi a kedves véleményeket!
SpyNewt üzenete…
Ó, a kedvenc sirályok! Csatlakozom én is az előttem szólókhoz.
Apropó ojjektív: Megvette már a 35-öst? :)
iigee üzenete…
Köszi Pingu! A 35-ös ott volt a fa alatt :)
Kleer László üzenete…
A sirályok egymás mögött nálam is a nyerő. Látom, hogy a fények és árnyékok hatalmába kerültél.
A sötétkamrára vigyázz, veszélyes hely.
iigee üzenete…
Köszi Laci! Megfogadom a tanácsod óvatos leszek. Lábújjhegyen megyek be.
Evaneni üzenete…
flRemek fotok, gratulalok!
Evaneni üzenete…
Remek fotok, grat!
Evaneni üzenete…
Bocsanat, tenyleg 2x-esen is remek fotok:), de nem vettem eszre, hogy el tudtam kuldeni.:)
iigee üzenete…
2x is jólesett. Köszönöm Evaneni!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon