Köd alattam, köd felettem




Köd előttem, köd mögöttem,
isten tudja, honnan jöttem,

 


szél hozott, szél visz el,
minek kérdjem: mért visz el?



 Sose néztem, merre jártam,
a felhőknek kiabáltam,


  
erdő jött: jaj, be szép!   
- megcibáltam üstökét.



Szabó Lőrinc:  Szél hozott, szél visz el
(részlet)

Megjegyzések

cerezo üzenete…
Mindegyik szép, de az ötödik...
Na, az lenyűgözött.:)
BendesMarcsi üzenete…
Gyönyörűeket fotóztál!A harmadik,és az ötödik nekem a leg...
Gratulálok!!!!!
iigee üzenete…
Köszönöm
Kovács Miklós üzenete…
Szép fotósorozat. A köd mindig hálás téma :)
Anina Tinnye üzenete…
Ezek azok a pillanatok, amiket más nem tudott átadni nekünk, csak te!
A harmadik fotó, igazán kedvencem a különlegessége miatt! Jó hogy épp ott voltál és megőrizted nekünk!
iigee üzenete…
Köszönöm Anina.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fényvadászok a Velencei tónál

Duna-parti sirály-party