Csönd és áhitat

Nem volt friss téma, kerestem régebbit.
Tavaly érttségizett a kisebbik lányom. Úgy alakult, hogy egyházi gimnáziumba járt, ezért a ballagás egy monstre templomi szertartással egészült ki. 
Mint gondos apa, fényképezőgéppel felszerelkezve érkeztem, hogy a leányzó és persze az oszálytársak minden mozdulatát megörökítsem az utókornak.


Igen ám, de a templomban óriási tömeg volt és ami az ültetési rendet illeti vasfegyelem. Így csak a karzaton jutott hely, ahonnan nem igazán volt alkalmas rálátás a fő témámra. A fotósok sétálgatását és a vakuzást is kérték a benfentesek mellőzni. Mit lehetett tenni? A nálam lévő ultrazoommal más fotózni való után néztem.




Szerncsére a szabadban azért számos fotó készült az ünnepeltről, nyugodtan kattingathattam "nézők" felé is. 


S.P. ... nincs kétség ez az ő rekesze!


Ez a fotó peduig egy megtévesztés. Semmi köze sincs a ballagáshoz csak annyi, hogy ez is egy templom. A cím alapján elfér itt. (Lehet, hogy így Vlm is vet rá egy pillantást?)





Megjegyzések

vlmworld üzenete…
Nem csak az utolsó kép miatt és nem csak egy pillantást....
A többi is nagyon szép, de az első fotó, amin igazán megakadt a szemem.
SpyNewt üzenete…
Nekem a második képen akadt meg a szemem, meg az összes többin. :)
iigee üzenete…
Köszönöm. Elpirultam.
Lamerle üzenete…
Az első és az utolsó...........!:-)))
Gratulálok!:-)))
iigee üzenete…
Köszönöm @lamerle!
BendesMarcsi üzenete…
Mindegyik képednél elidőztem.Tetszenek nagyon!
iigee üzenete…
Köszönöm kedves Marcsi!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party