Mini múzeum

Zsámbék és Tök község határában fedeztem fel, a mentő és tűzoltóállomás udvarán egy kisebb jármű múzeumot. A kiszuperált fecskendő (lovas) kocsikat, szivattyúkat és tartályokat a szabad ég alatt állította ki az utókor. 
 

Az "új" festés is elkopóban már és a láthatóan menthetetlenül az enyészeté lesznek ezek a szerkezetek. Elgondolkodtam, dédnagyapáink korában (vagy még korábban) miként száguldozhattak - rettenetes zajt csapva - kolompaikkal és lovaikkal a korabeli hősök. Mentek éjjel és nappal, ha felreppent a környéken a rettegett tűzkakas. Segítettek másokon az önkéntes csapatok.

Az egykori lánglovagok megérdemlik, hogy emlékezzen rájuk az utókor, a zsámbékiak a kis múzeummal, én magam a fotóimmal..



















Megjegyzések

BendesMarcsi üzenete…
Jaj,de jót találtál!Nagyon szeretem az ilyen régi szerkezeteket.
Gondoltam rá,hogy jó lett volna kipofozni őket...de nem! Így patinás.
Tetszik,ahogy fotóztad!!!!
iigee üzenete…
Köszönöm Marcsi!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party