Lányok, lovak, alkony


Pénteken giccses naplementét indultam fotózni, ám  Csobánka határába kiérve azt láttam, hogy  ifjú,  csinos hölgyek lovaikon nyargalásznak. Pontosabban a két ló közül az egyiket felváltva megülik, a másikat,  a csikót tanítgatják, járatják.



Kérdésemre a bájos hölgyek "engedélyt" adtak a fotózáshoz, láthatóan nem bánták ügyködésemet.


Mirza

A tavasz és a fiatalság, a hangulatos alkony igencsak inspirált, több tucat kép készült. Ezekből láthat a nyájas blogolvasó néhányat itt.


Lindor di Galoubet



 Ennyi szépség láttán a naplementét hagytam a csudába...:-)


Megjegyzések

Lamerle üzenete…
Én sem a naplementét választottam volna!:-D Nagyon jó képek, legjobban az 5. tetszik!:-)
vlmworld üzenete…
Én még sosem lovagoltam, és méretemet tekintve más nem is fogok, de azért az az álló fotó a pacival nagyon szép lett.

ui. kicsit macerás ez a hozzászólás :(
iigee üzenete…
Köszönöm a véleményeteket.
iigee üzenete…
@lamerle megszámoltam melyik is az 5. Megértem :-)
SpyNewt üzenete…
Lovat akarok de gyorsan, ha lehet akkor inkább mostan... :)))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party