Kékek és zöldek

Nem voltam biztos abban, hogy közreadjam -e ezeket a képeimet, amelyek számomra a tavaszról szólnak, most még ebben a színvilágban.
Közvetlenül a rügyezés színkavalkádja előtt, a kizöldellés és ég-kékek edzik a szemet a szürke tél után.  



A környéken tanyátvert galambpár valamelyike idén már másodszor véti  el a csukott ablakot, tollazata viasztartalmából halovány önarckép-impressziókat hagyva a tisztára csutakolt üvegtáblán.


A garázsban áttelelt virágos ládák az opálos (értsd: koszos) üvegen át szívják magukba a langymeleg napfényt, határozott életjeleket adva: ideje kitenni őket.





Megjegyzések

BendesMarcsi üzenete…
Tetszenek! Emlékszel az orwo színeire? Arra emlékeztet.
SpyNewt üzenete…
Nekem nagyon tetszenek! Igazán egyediek! A galamb lenyomatokból nálunk "kiárusítást" lehetne tartani. :)
iigee üzenete…
Diákként csakis ORWO filmre futotta. :-) Örülök, hogy tetszik a hölgyeknek!
Zefi üzenete…
Gyönyörű, igazán művészi kép! Gratulálok!:)
Van egy kérdésem hozzád: 1 héttel ezelőtt létrehoztam egy blogot a blogspot.com-on, de sehogy nem tudtam beállítani, hogy írhassanak megjegyzést az írásaimhoz. már ezzel is próbálkoztam: http://www.bloggerblogolas.com/2010/09/megjegyzesek-irasa-beallitasok.html - sajnos nem sikerült:( Tudnál tanácsot adni ezügyben? köszönöm: Zefi
iigee üzenete…
Kedves @Zefi R. Köszönöm a dícsérő szavakat.
Ami a kérdésedet illeti , megtisztelsz, hogy éppen engem kérdezel :-)
A "Beállítások" --->"Bejegyzések és megjegyzéseknél" kell engedélyezned. Mindig mentsd amit változtattál.
Ha továbbra sem menne írj vagy keress online : imregabi@msn.com.
Lamerle üzenete…
Érdekes színvilág, az utolsó kép kimondottan tetszik!:-))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party