Balatoni képeslapok

Két hónapja nem írtam ide. Bizos meg van rá az okom. Majd tisztázom magammal.
A nyári hőség elviseléséhez feldobok két hűsítő fotót. A barátom gépét elorozva lőttem mindkettőt . Remélem, hogy nem az ő képeit plagizáltam el :-). A D7000 jó kis masina; kit obi és UV szűrőkkel vettem kézbe. Kösz Balázs a lehetőséget!


Megjegyzések

vlmworld üzenete…
És mesélj, hogy működött a masina?
Eddig csak jókat hallottam róla.
iigee üzenete…
Kellemes, kezes masina. Túl sokat nem barbáltam sajnos... és a gazdája figyelte nem tudtam elbugázni se ;-).
SpyNewt üzenete…
Ma egy 35-ös obi, holnap egy D7000... Így megy ez! :) Köszönjük a hűsítő képeket, a szempilláim már deresek. :)
iigee üzenete…
Akkor jól tettem, hogy többet nem tettem fel. :-)
BendesMarcsi üzenete…
Klasszak!Hallom a szél ,és a víz hangját...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party