Holdvilág-árok előzetes

A Holdvilág-árok nevű kiránduló helyet csakhamar fotósok hada lepi el. Velük tartok én is. Igen ám, de én nem szeretem a meglepetéseket, semmit sem bízok a véletlenre, és jó előre, akkurátusan bebiztosítottam magam - csakúgy mint VLM - egy terebélyes méretű fotósorozattal. Ki tudhatja előre mi lesz majd a nagy napon?!
Biztos ami biztos, én betárazom ezeket a képeket a masinámba, ha zuhogna, vagy ránk esteledne, medve-támadás érne, esetleg köd volna stb... nem fogok aggódni. Nálam lesznek ezek a tartalék fotók.
 

Készültem beszüremlő napfénnyel is. Így azt már nem kell vinnem magammal. A levelek elsárgultak, bebarnultak azóta, aki zöldet vagy más színt szeretne hozzon megfelelő festéket!



A madarak már fáznak. Nem lesznek láthatóak. A madaras teszkóban láttam ilyesmi alakú nájlonsárkányt, akinek van kedve szerezzen be egyet-kettőt.



 Arra sincs esély, hogy ilyen gyökereket fozózzon bárki is, mint arról korábban hírt adtunk, ezeket az amúgy is balesetveszélyes anomáliákat gondosan betemettük.




A fenti kép jól illusztálja, hogy mennyire rosszak a látási viszonyok. Zseblámpa vagy fejlámpa mindenképpen ajánlott. Az is kivehető, hogy a fotós a fentiek okán, e helyütt - éppen egy elkezdődött orrabukás kapcsán - már megdőlni kezdett kissé, így a képet félrefordított fejjel célszerű szemlélni.

 
 
A fenti illusztráció arra szolgál, hogy bizonyítsam: van aki nem rest felmászni a létrán. (Nyilván a kedves olvasó azt gondolja, hogy a mai képfeldolgozási technikával nem nehéz efajta bizonyítékokat gyártani, amit egyébként az is alátámasztani látszik, hogy ugyebár: ha én ott fent vagyok, hogyan készíthettem magamról fotót??  A trükköt nem árulom el.)
 

Vízet nem kell hozni.Van.

 
Aki ehhez hasonl fotót szeretne, ne hagyja otthon a csákányt és a gyalásót és időben induljon el otthonról! Nagy meló. A fák mélyen gyökereznek.


Ez a kép az un. hasra esés után készült. A gép magától exponált. Figyelem! Ezt csak bizonyos márkák tudják, tehát érdemes gépválasztásnál erre is gondolni.
 
 
Jelen fotó pedig annak szemléltetésére szolgál, hogy mindenki lássa: itt nem fogunk szalonnát sütni. Mindenképpen arrébb kell mennünk, mert ez a hely kibaszott rendkívűl tűzveszélyes.



A lépcső a kevésbé vakmerő figuráknak készült. És különben sem arra vezet, amerre a mi utunk... Vannak az erdőben felfelé és vannak lefelé tartó lépcsők. Nem árt erre is odafigyelni. Az erdészetet érdemes a túra előtt felhívni és érdeklődni e tekintetben.


Korábban tettem említést bizonyos medvékről. Nagyon helyesek. Segítenek bevilágítani lakhelyüket.
Az alábbi kép pedig azért került ide, hogy valami lezárja ezt a bejegyzést.



Megjegyzések

SpyNewt üzenete…
Hát ez bizony nagyon tetszett! A képek, és a szöveg is csúcs! :)
iigee üzenete…
Örülök a dicsérő szavaknak és a tetszésnyilvánításnak is! Követendő példa.
Catrin üzenete…
Szuperek a fotók és a szöveg is, jókat mosolyogtam!!!
iigee üzenete…
Már megérte! Köszi!
vlmworld üzenete…
Az az óriás fa alulról egészen meglepő fotó. Jókat derültem a szövegen, majdnem olyan jókat, mint az orra bukásodon :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Duna-parti sirály-party